بهسازی سنگ آمیترین
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

در بسیاری از کشورها سنگ آمیترین را همان کوارتز مصنوعی می دانند و با بهسازی کردن سنگ کوارتز آن را به نام سنگ آمیترین به فروش می رسانند. سختی این سنگ برابر با 7 می باشد و رنگ سنگ آمیترین ارغوانی و زرد می باشد که البته باید ذکر شود این سنگ از خانواده کوارتز می باشد. 

معدن سنگ آمیترین 

معدن این سنگ بسیار کم است که یکی از معادن این سنگ در کشور بولیوی می باشد. بهسازی سنگ آمیترین به این صورت است که به روش تابش پرتو و حرارت دهی روی سنگ های آمیتیست موجب می شود که قسمت بنفش رنگ این سنگ تغییر رنگ بدهد و به شکل سنگ آمیترین در بیاید. 

نحوه نگهداری از سنگ آمیترین به این شکل است که این سنگ به دما حساس است و در صورت تغییرات ناگهانی دما ترک هایی بر روی سنگ ظاهر می شود. البته قرار گرفتن این سنگ در معرض نور خورشید باعث می شود تا رنگ پریده و کمرنگ شوند. 

برای تمیز کردن این سنگ از محلول آب و صابون می توان استفاده کرد و باید دقت داشته باشید که بیشتر سنگ های معدنی نسبت به مواد اسیدی بسیار حساس هستند و ممکن است برخی خواص خود را از دست بدهند. 

خواص سنگ آمیترین 

افزایش سوخت و ساز بدن، افزایش قدرت بدنی، درمان استرس و مناسب برای چاکرای ناف و تاج بدن و البته دیگر خواص این سنگ در سایت جواهر به صورت کامل توضیح داده شده است. 

جواهر سایت مجموعه بزرگ و زیبا در زمینه فروش نقره و سنگ های معدنی اصل می باشد که تمامی محصولات خود را به همراه شناسنامه بین المللی ضمانت اصل کالا ارائه می کند. 

www.javaher.site





:: بازدید از این مطلب : 413
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: